mandag den 16. oktober 2017

Fødselsdagskager

Jeg er blevet et år ældre - nu 38 år ;-) og det måtte fejres

Jeg fik denne nye bog i fødselsdagsgave og har lavet 2 af opskrifterne derfra

Det er en meget lækker kagebog, som er nemt opdelt, så man har de enkle kager først, derefter kagetærter osv.
Det bedste ved opskrifterne er at der er få ingredienser, så man skal ikke købe sig fattig i butikkerne inden man går hjem og bager. Det er en super lækker bog - køb den hvis du kan lide at bage :-)

Se hendes hjemmeside her:
http://majavase.dk/

Banankage med chokolade og peanutbutter (dog med min egen opskrift på chokoladecreme ovenpå)
beklager det lidt dårlige billede med det "alternative" fad - det var det eneste der var til rådighed på mit arbejde ;-)


og her en Hasselnøddekage med kaffeganache


Nu vil jeg i gang med at planlægge min mors 60års fødselsdagsgave til weekenden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar