søndag den 8. oktober 2017

Bryllupskage med helt enkelt design

Én af mine kollegaer blev gift med sin udkårne i går og jeg har i mange år lovet at jeg ville lave en kage til den store dag.

De ønskede en helt enkel hvid kage og havde et specifik ønske til smag, som var anderledes end det folk ellers vælger ;-) de ønskede masser af chokolade og en smag a la Othello lagkage. Så jeg lavede lige en testkage ugen forinden, for at tjekke om smagene hang sammen. Den smagte rigtig dejlig og min mand tog flere stykker - så er den godkendt :-)

Kagen består af:
Hjemmelavet lagkagebunde
Hvid chokolademousse
Nutella
Lys chokolademousse
Kagecreme med vanilje
Smurt op med en luftig vaniljecreme

Størrelsen er 30cm+25cm+20cm, højde 10 cm. Der er nok kage til min. 50 pers.




og her ses testkagen - hvor I kan se snittet i kagen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar