mandag den 30. januar 2012

Endnu en 1 års kage med elefant

Det er sjovt at når folk jeg kender ser kagerne, falder de ofte hurtig for én af dem - og flere falder for den søde elefant .... så ja, den blev lavet endnu engang :-)
Tobias fyldte 1 år og skulle have sin elefantkage + en lille kage til ham selv. Denne gang synes jeg dog der manglede noget på kagen - jeg kunne ikke rigtig putte blomster og sommerfugle på, når det var en drengekage. Jeg kom til at tænke på at elefanter er bange for mus - så jeg lavede en sød mus som elefanten godt kan lide :-)
Størrelse: 25 cm. i diamenter, højde ca. 9 cm. (20 personer) + lille kage til Tobias
Fyld: hjemmelavede lagkagebunde, tobleronecreme og hindbærmouse

Der kommer en "how to" på kage og elefanten senere på bloggen.




1 kommentar:

  1. Den er da også rigtig sød! Kan godt forstå at den er en favorit :)

    SvarSlet