mandag den 9. januar 2012

1 års kage med elefant

Silje's 1 års fødselsdag blev fejret i lørdags den 7/1. Siljes mor var vild med elefanten, så den måtte med på en kage endnu engang :-) derudover ville hun gerne have at Silje havde sin egen kage. Jeg havde lidt bund og fyld i overskud, så den lavede jeg ved siden af :-)

Størrelse: 25 cm. i diameter, ca. 9 cm. høj + den lille kage til Silje
Hjemmelavede lagkagebunde Fyld: hvid tobleronecreme og hindbærmouse

Første gang at jeg brugte Satin Ice fondant - det er super fint at arbejde med. Det skifter jeg nok til fremover.




3 kommentarer:

  1. Hejsa - jeg syntes dine kager er super fine men jeg savner lidt mere info -jeg er selv helt nybegynder og vil feks. gerne vide hvorfor du fortrækker Satin Ice fondand og hvor det købes og hvad der gør det bedre.

    Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en "how to" når du laver dine fine sommerfulge og blomster og dine figure.....!

    Jeg er virkelig måløs over det du kan!!

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine kager, du har fået lavet! Elefanterne er så søde, og jeg kan også rigtig godt lide de elegante sort/hvide kager.

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer :-)
    Jeg bruger ikke så meget how to, da jeg helst vil bruge min tid på at lave kagerne - jeg har et arbejde der kræver mange timer i dagligdagen, så der er ikke rigtig tid til det. Men jeg har lige lavet et par how to sidste søndag, som jeg lægger på bloggen idag.
    Satin Ice fondant er god fordi den ikke sprækker så nemt som de andre :-)

    SvarSlet