onsdag den 15. august 2012

Sidste kage inden barsel

Min far har set mange modtage en fødselsdagskage af mig, men hver gang vi kom til hans fødselsdag, var der altid liiiiige noget i vejen for at han kunne få én - i år skulle det være. Jeg brugte lejligheden til at prøve en chokoladefondant fra Satin Ice - uhm den var god og forholdsvis nem at arbejde med (købt her: http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-5632.html)

Kagen er hjemmelavede lagkagebunde, daimcreme, blåbærmouse og overtrukket med chokoladefondant



Denne kage lavede jeg i maj, derefter  har jeg holdt pause fra kagebageriet og fokuseret på at slappe af i min fritid og blive klar til baby's ankomst. Terminen er på mandag den 20. august og vi ved det bliver en dreng. Værelset er klar - selvfølgelig med et tema - Mumitroldene :-) Vi er klar, nu mangler vi bare at vores dreng er klar til at komme ud og møde verdenen.
Næste kage bliver jo nok en barnedåbskage for ham og så er jeg spændt på hvor meget overskud jeg ellers får til at lave kager på min barsel :-)

Ha' det godt til vi ses igen

1 kommentar:

  1. Hvor spændende og dejligt for jer - held og lykke med det hele :D

    SvarSlet