fredag den 12. august 2011

Blogaward

Heidi fra http://kagermedmere.blogspot.com/ har været så sød at tildele mig en Blogaward – mange tak J


En blogaward er super til at lære bloggeren lidt bedre at kende og en god måde at lære nye blogs at kende på.

Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere.
Man skal svare på 5 spørgsmål:

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?Jeg havde i et stykke tid vist mine kager frem på min facebook side hvor jeg havde lavet et album til dem. Flere i min familie var ikke på facebook og kunne derfor ikke følge med i kagerne, derfor oprettede min søster denne blog til mig og så måtte jeg jo i gang med at finde ud af hvordan jeg lagde billeder og indlæg ind J

2: Hvilke blogs følger du?Jeg følger mange – men de er alle kagebloggere
J Jeg kan sagtens få en hel aften til at gå med at surfe rundt til de andre kageblogs.

3: Favoritfarver?Normalt er min favoritfarve Sort, men ikke nødvendigvis lige til kager. Jeg er mest til følgende kombinationer i kager: Sort/hvid eller Pink/glimmer/pearl dust. Jeg ville dog elske at lave en kage i neonfarve, men så skulle det være en topsy turvy kage (også kaldet skæv kage i flere etager) – tror lige jeg skal på et kursus først.

4: Favoritfilm?Ikke nogen bestemt, men hvis der kommer en film med Jennifer Aniston er jeg som regel i biografen i løbet af no time. De ligner godt nok alle sammen hinanden, men elsker at grine og smile til film.

5: Hvilke lande vil du besøge?I 2004 var jeg på en jordomrejse og besøgte rigtig mange lande, men der er nogle som jeg gerne vil til igen – og selvfølgelig have min dejlige mand med (vi har 1 års bryllupsdag på søndag
J ) Jeg vil gerne til USA – vil gerne besøge Los Angeles og Las Vegas igen + denne gang til San Francisco og New York. Derudover skal jeg tilbage til New Zealand – gerne i et par måneder.

Jeg vil jo gerne sende Awarden videre til 5 andre. Jeg tror jeg kender dem alle fra Scandinavian Cake Decorators hjemmeside. Disser 5 er:


1:

Super skøn blogger der kan få smilet frem på mit ansigt. Har en opskrift på marensfrosting som jeg prøvede på cupcakes for nylig – uhmmmm:




2:

Jean der udover at lave kage også hygger sig med at lave kort mv. De er også rigtig flotte og kreative. Er særdeles vild med hendes bamse – kage :




3:

kan godt lide at bloggen også indeholder andre ting (selvom min egen ikke gør J …) jeg kan kun smile når jeg læser om jagten på m&m’s i USA eller det skønne bryllupsbillede fra Las Vegas.



4:
Tante kage fra kagedage
Rigtig god til at lave kager. Prøv at se hendes nye bryllupskage der er combineret med cakepops J
Eller babyerne fra 31.7 med skønne ansigtudtryk.  



5:
Connie lavede en Rigtig smuk strandkage i juni måned. Kan huske jeg tænkte – den ide må jeg gemme og bruge senere J



Jeg ville gerne have givet den til:
men hun har fået den … men derfor skal I ikke snydes for hendes gode hjemmeside/blog
Jeg er så imponeret over mange af hendes kager fx
Tweety og Sylvester + Askepotkagen – de kan ses under ”Eventyrs kagegalleri”.
Hun arbejder også nogle gange for Dr. Oetker.


Jeg håber de 5 er med på legen og synes I skal gå ind og se på deres blogs....

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du tænkte på mig ;)¨
    Men jeg magter desværre ikke deltage i det blogaward håber du finder en anden at give den til

    SvarSlet
  2. Dejligt at du ville lege med.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet